Strony internetowe

Pozytywne strony biznesu

Przedstaw siÄ™ swojemu Klientowi

Potrzebujesz Å›wietnej strony internetowej? A przede wszystkim kogoÅ›, kto podpowie Ci od czego zacząć, co poprawić, na co zwrócić uwagÄ™ i jakie dziaÅ‚ania podjąć? AnalizujÄ…c Twoje potrzeby, cel oraz materiaÅ‚y jakimi dysponujesz, przygotujÄ™ odpowiedni plan dziaÅ‚ania, aby praca nad stronÄ… byÅ‚a przyjemna i zrozumiaÅ‚a, oraz jak najbardziej efektywna.

Tworzymy nowoczesne, intuicyjne i w peÅ‚ni zoptymalizowane strony www, które wyglÄ…dajÄ… dobrze, skutecznie przyciÄ…gajÄ… klientów oraz zwiÄ™kszajÄ… widoczność Twojego biznesu w sieci.

Dlaczego warto z nami współpracować?

  • Indywidualna szata graficzna

    Każdy projekt graficzny jest indywidualny
 i spersonalizowany. PodejmujÄ…c współpracę
z Klientem zwracam uwagÄ™ na jego wytyczne, oczekiwania, jakimi materiaÅ‚ami wÅ‚asnymi dysponuje, jego branżę i Å‚Ä…czÄ™ to z moim doÅ›wiadczeniem. Klientowi przedstawiam przynajmniej dwa projekty strony do wyboru,
które po zaakceptowaniu zaczynam realizować.

  • Szybki i autorski CMS

    Nasze strony internetowe budujemy na autorskim CMS. Nie korzystamy z Å¼adnych szablonów, a potrzeby technologiczne dostosowujemy do wymagaÅ„ każdego Klienta. Zwracamy szczególnÄ… uwagÄ™ na intuicyjność użytkowania strony oraz jej szybkość wczytywania. Do dyspozycji Klienta oddajemy panel administracyjny do samodzielnego zarzÄ…dzania stronÄ….

  • Optymalizacja SEO

    Strony budujemy pod kÄ…tem pozycjonowania, tak aby byÅ‚y przyjazne dla wyszukiwarek. Dobrze zbudowana strona zgodna z wytycznymi SEO przekÅ‚ada siÄ™ na zwiÄ™kszenie ruchu i konwersji na stronie. NajproÅ›ciej mówiÄ…c, jest to ranking pozycji strony internetowej w wyszukiwarce internetowej.

Potrzebujesz strony internetowej, ale nie wiesz od czego zacząć?

  1. To co najważniejsze od poczÄ…tku Twojej dziaÅ‚alność, nawet jeżeli nie masz jej jeszcze zarejestrowanej, to zbieranie dokumentacji
i potwierdzenia swoich realizacji. Nieważne czy jesteÅ› kosmetyczkÄ…, czy stolarzem – rób zdjÄ™cia swoich realizacji! Jest to niepodważalny fakt, że masz już na swoim koncie zdobyte doÅ›wiadczenie. I co jest tu równie istotne, to estetyka naszych zdjęć. Zwróć uwagÄ™ czy dobrze widać realizacjÄ™, czy nie jest za ciemno, co jest w tle i czy masz wyłączony datownik lub inne znaczniki.
  2. Pisz teksty w wolnym czasie. Aby dobrze zrealizować czytelnÄ… dla Klienta stronÄ™, potrzebujesz mieć jÄ… dobrze opisanÄ…. Co konkretnie oferujesz Klientowi, Jakie masz doÅ›wiadczenie, dlaczego Ty. Ważny jest też krótki opis naszej firmy, np. od kiedy dziaÅ‚a, dlaczego powstaÅ‚a lub jej historiÄ™, kiedy firma jest prowadzona z pokolenia na pokolenie. Dobrze napisane teksty bÄ™dÄ… pozytywnie wpÅ‚ywać na pozycjonowanie Twojej strony (SEO).
  3. Zbieraj kontakty. Kiedy bÄ™dziesz mieć już zaÅ‚ożonÄ… stronÄ™ internetowÄ…, możesz ponownie zwrócić siÄ™ do swojego Klienta o wystawienie opinii na temat waszych produktów lub usÅ‚ug.
  4. Zacznij od logo. Budowanie renomy firmy zaczyna siÄ™ od zaistnienia w Å›wiadomoÅ›ci Klienta naszej obecnoÅ›ci. Dlatego warto od poczÄ…tku postawić na spójny, staÅ‚y element, który bÄ™dzie nas identyfikowaÅ‚. Do tego wÅ‚aÅ›nie sÅ‚uży logo. Nim zrobisz stronÄ™ możesz już zacząć udostÄ™pniać swoje logo na darmowych noÅ›nikach informacji, jak chociażby wizytówka Google, strona firmowa na Facebooku, Instagramie
i innych mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.

Dlaczego Monika i jej Monaline?

Pracowałam m.in. dla

Logo MONALINE Design

©2025 MONALINE Monika Banach