Strony internetowe
Pozytywne strony biznesu
Przedstaw siÄ™ swojemu Klientowi
Potrzebujesz świetnej strony internetowej? A przede wszystkim kogoś, kto podpowie Ci od czego zacząć, co poprawić, na co zwrócić uwagę i jakie działania podjąć? Analizując Twoje potrzeby, cel oraz materiały jakimi dysponujesz, przygotuję odpowiedni plan działania, aby praca nad stroną była przyjemna i zrozumiała, oraz jak najbardziej efektywna.
Tworzymy nowoczesne, intuicyjne i w pełni zoptymalizowane strony www, które wyglądają dobrze, skutecznie przyciągają klientów oraz zwiększają widoczność Twojego biznesu w sieci.
Dlaczego warto z nami współpracować?
-
Indywidualna szata graficzna
Każdy projekt graficzny jest indywidualny
 i spersonalizowany. Podejmując współpracę
z Klientem zwracam uwagę na jego wytyczne, oczekiwania, jakimi materiałami własnymi dysponuje, jego branżę i łączę to z moim doświadczeniem. Klientowi przedstawiam przynajmniej dwa projekty strony do wyboru,
które po zaakceptowaniu zaczynam realizować.
-
Szybki i autorski CMS
Nasze strony internetowe budujemy na autorskim CMS. Nie korzystamy z żadnych szablonów, a potrzeby technologiczne dostosowujemy do wymagań każdego Klienta. Zwracamy szczególną uwagę na intuicyjność użytkowania strony oraz jej szybkość wczytywania. Do dyspozycji Klienta oddajemy panel administracyjny do samodzielnego zarządzania stroną.
-
Optymalizacja SEO
Strony budujemy pod kątem pozycjonowania, tak aby były przyjazne dla wyszukiwarek. Dobrze zbudowana strona zgodna z wytycznymi SEO przekłada się na zwiększenie ruchu i konwersji na stronie. Najprościej mówiąc, jest to ranking pozycji strony internetowej w wyszukiwarce internetowej.
Potrzebujesz strony internetowej, ale nie wiesz od czego zacząć?
- To co najważniejsze od początku Twojej działalność, nawet jeżeli nie masz jej jeszcze zarejestrowanej, to zbieranie dokumentacji
i potwierdzenia swoich realizacji. Nieważne czy jesteś kosmetyczką, czy stolarzem – rób zdjęcia swoich realizacji! Jest to niepodważalny fakt, że masz już na swoim koncie zdobyte doświadczenie. I co jest tu równie istotne, to estetyka naszych zdjęć. Zwróć uwagę czy dobrze widać realizację, czy nie jest za ciemno, co jest w tle i czy masz wyłączony datownik lub inne znaczniki.
- Pisz teksty w wolnym czasie. Aby dobrze zrealizować czytelną dla Klienta stronę, potrzebujesz mieć ją dobrze opisaną. Co konkretnie oferujesz Klientowi, Jakie masz doświadczenie, dlaczego Ty. Ważny jest też krótki opis naszej firmy, np. od kiedy działa, dlaczego powstała lub jej historię, kiedy firma jest prowadzona z pokolenia na pokolenie. Dobrze napisane teksty będą pozytywnie wpływać na pozycjonowanie Twojej strony (SEO).
- Zbieraj kontakty. Kiedy będziesz mieć już założoną stronę internetową, możesz ponownie zwrócić się do swojego Klienta o wystawienie opinii na temat waszych produktów lub usług.
- Zacznij od logo. Budowanie renomy firmy zaczyna się od zaistnienia w świadomości Klienta naszej obecności. Dlatego warto od początku postawić na spójny, stały element, który będzie nas identyfikował. Do tego właśnie służy logo. Nim zrobisz stronę możesz już zacząć udostępniać swoje logo na darmowych nośnikach informacji, jak chociażby wizytówka Google, strona firmowa na Facebooku, Instagramie
i innych mediach społecznościowych.